Sunday, January 6, 2008

HaPpY NeW YeAr 2008!

Uiks! Hello uols. Selamat tahun baru 2008. Hopefully iols masih belum terlambat untuk wish uols HAPPY NEW YEAR. Semoga tahun baru ini akan menjanjikan yang terbaik sahaja untuk semua. So camner dengan azam baru uols? Iols da letih nak buat azam setiap tahun. Kalau dalam 10 azam iols tak sampai 2 yang tertunai. So iols decided not to make any naew year resolutions. Tapi owang cakap kalo kiter takder azam bermakna kita takde cita-cita mahupun masa depan. So iols berazam untuk menyambung segala azam iols yang telah tergendala taun lepas.

So sempena menyambut tahun baru serta kehadiran blog baru nie, iols akan senaraikan BEST OF DA BEST OF 2007. Tue dia! Best of da best katanya. Well, setelah berpenat lelah & berhempas pulas menjadi juri, (Motif angkat diri sendiri jadi juri?) akhirnya kita dapat juga finalis-finalis yang akan bertanding mengikut kategori. Antara kategori-kategori yang dipertandingkan ialah:

1. Event of the year
2. Party of the year
3. Hairstyle of the year
4. Style statement of the year
5. Accessory of the year
6. Bag of the year
7. Statement bag of the year
8. Statement sentap of the year
9. Statement hanjeng of the year
10. Surprise of the year.
11. New year sms of the year.

Tue dia! Sms of the year pon ada! Sebenarnya juri yang menentukan kedudukan juara adalah ahli DIVALICIOUS sendiri. So takdelah istilah masuk bakul angkat sendiri ye.

So kita nantikan keputusannya yang akan diumumkan tidak lama lagi. Iols pon belum sempat publish pasal New Year celebration iols kat Jusco AEON Tebrau arie tue. Nanti ada masa iols publish ye.

Tunggu...

No comments: