Tuesday, February 17, 2009

Koleksi pakaian Sex and the City di Marks & Spencer

Uiks! To all Sex & The City's wannabe...Rejoice!!! Iols ada berita baik untuk uols. A Sex and the City range of women's clothes, designed by the show's stylist, akan dijual di Marks & Spencer. Yes uols! The British high street chain signed the £5 million deal with the American designer, Patricia Field.



Koleksi yang bertemakan "Destination Style New York" ittew telahpon dilancarkan tahun lepas di Britain dan sekarang giliran rakyat Malaysia untuk merasai bahangnya. So ittew bermakna uols pon boleh dapatkan koleksi tersebut di butik Mark & Spencer.








Celebrity stylist yang addinch perlu diperkenalkan lagi- Miss Field, yang jugak dikenali sebagai wardrobe wonders untuk siri TV dan filem Sex And The City, TV show Ugly Betty dan filem The Devil Wears Prada. Tapi kebanyakan helaian dalam koleksi 60-piece Marks & Spencer nie diinspirasikan dari US series Sex and the City.









Uols ingat lagi tak dengan dress putih dengan bunga selambak yang dipakai Carrie Bradshaw lakonan Sarah Jessica Parker dalam Sex & The City The Movie? Haa!!! Berita baik uols! Dress yang sama tapi versi warna hitam turut dijual dengan harga RM599.00 sajork. But personally iols tengok dress nie kurang Oomph! factor sebab warna hitam yang kurang menonjol serta bunga yang addinch sebesar macam yang Carrie pakai. Tapi dari sudut positifnya dress ittew sangat sesuai dipakai oleh semua orang sebab addinch terlampau OTT. Lagipon kann hitam ada slimming effects maka sesuai sangatslah untuk Teddytalez kann? Kann Teddytalez kann? Kann? *Oops! Matilamak melatah! Iols dah start warm up nak berlari nanti!*



"If you feel old you dress old, if you feel young then you dress young,"

-Patricia Field-





"I have inspired women to be individual and unique but that's nothing to do with age."




Koleksi nie amat sesuai dan bakal hangat untuk semua penggemar siri Sex And The City. "It's all very glamorous and sexy," menurut Miss Field untuk keseluruhan koleksi nie. "These are clothes for meeting your girlfriends in for a long lunch over a bottle of wine."

Menurut the UK's Daily Mail , koleksi nie agak OTT tapi akan memberi saingan yang hebat kepada koleksi Kate Moss's Topshop. Merasalah makan hati kann Kate Moss? Gulung tikarlah uols... Heheks!


Personally iols rasa agak terkilan sedikit sebab koleksi nie nan ado untuk lelaki. Haruslah makan hati sajork kann? So walaupon iols minat sangat dengan dress bunga besar selambak ittew, iols hanya mampu tengok sajork. Tapi iols tetap boleh pilih salah satu dari koleksi nie untuk dipakai. Nan ado baju untuk iols, dapat aksesori pon jadilah...


The Magazine Clutch





Koleksi nie hanya terdapat di Mark & Spencer KLCC since iols dah cek kat cawangan lain tapi nan ado. Maka berebutlah uols semua bergegas ke KLCC lepas nie.






Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

No comments: