Wednesday, July 1, 2009

Ice Age 3

Uiks! Hari nie iols nak buat Movie Review pulaklah. Dah lama iols addinch buat movie review kann? Bukan apa, sebab cerita yang iols tengok sebelum semua addinch layak untuk dibuat movie review. Dari Sayang U Can Dance sampailah ke Hannah Montanah semua tersangatlah membosankan occay!


Semenjak iols bercuti panjang nie, kerja iols setakat duduk rumah menonton segala koleksi dvd Korea dan Jepun yang ado, makan, kurang tidur, makan lagi dan meronggeng bersama KBSM iols. So kalau dah namanya pon meronggeng kann, mana sah kalau addinch pergi menonton wayang kann? So most of the cerita yang ado kat wayang pon iols dah khatamkan. Siap ado yang iols tonton 2 kali lagi. :p


So semalam iols pergi menonton cerita Ice Age 3 : Dawn Of The Dinosours. Weols tengok midnight kat City Square. Cerita dia sangats menarik occay!


Kalau uols pernah tengok Ice Age 1 dan Ice Age 2, uols pon tahu yang cerita nie kelakar kann? Tapi Ice Age 3 nie tahap kelakar dia berganda-ganda occay! Memang addinch kering gusilah uols duduk 1 jam 30 minit kat dalam wayang ittew. Sangats berbaloi occay!


Dalam Ice Age 3 nie, Ellie bunting so Mannie sangats gemuruh occay untuk menjadi seorang ayah. Mannie lakukan segala yang terdaya demi memastikan anak yang bakal dilahirkan ittew menerima segalanya yang terbaik.



Ellie sedang sarat mengandung



Yeah! Iols akan jadi ayah!



Bila tengok Ellie dan Mannie addinch sabar nak dapat anak, Sid terasa hati sebab dia terasa yang seolah-olah dirinya dipinggirkan. Dalam masa yang sama Sid teringin sangats untuk mempunyai anak sehinggalah Sid telah terjumpa dengan 3 biji telur di dalam ais. Apa yang sid addinch tahu ialah telur berkenaan ialah milik seekor dinosaur yang tinggal di zaman lain. Haa! Kalau uols nak tahu macam mana ado zaman lain uols kena tengok cerita nie.



Iols akan pastikan iolas akan jadi seorang ibu yang baik


Dalam cerita nie jugak Scrat dah berjumpa dengan jodohnya iaitu Scratte. Masa mula-mula diorang berjumpa bukan main bergaduh tapi akhirnya bercinta jugak. Sampai ke jinjang pelamin occay!


Yeah! iols addinch single lagi!




Makan hati kann tengok bulu mata Shu Uemura iols?



Part yang paling iols ketawa pecah perut ialah bila dapat tahu yang Scrat nie main kayu tiga dengan Scratte occay! Nak tahu Scratte bermadu dengan siapa? Dengan kacang yang Scrat kejar dari musim pertama sampailah ke musim ketiga. Boleh gittew? Sangats pecah perut occay! Muahaha!


Matilamak skandal dengan kacang katanya!






Diego pulak semput occay!





Best kann weols nyanyi Christmas Carol?



So apa yang uols tunggu lagi? Cepat pergi ke cinema berhampiran untuk menonton cerita nie. Confirm uols akan puas hati. Tapi make sure uols nan ado sebarang masalah dengan rahang uols or uols akan end up menjadi MinRa atau lebih dikenali dengan Kak Min Rahang.



Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

3 comments:

Beaks of Hen and Parrot said...

i ols rasa nak pegi tengok...

Beaks of Hen and Parrot said...

D MOST FUNNY PART IS 'MINRA'...
cam siot dh bg name lain...
die x bersalah k ngan korang...
haha

Asyraf_Crescent said...

kandryxx mmg macam tue...ayam...nanti kalo awak jumpe minra ckp kite minta maaf k...huhu...larikkk...sebelum anda dirahangkan...huhu...