Sunday, June 7, 2009

Salam Takziah Dari Kandryxx

Uiks! Iols tersangatlah takut kalau terdengar berita ada orang yang sedang sakit tenat dan yang sewaktu dengannya. Suddenly my whole body will start to shiver macam nan ado hari esok.


For the past one year dah macam-macam yang terjadi. Lebih dari 5 orang yang iols kenal telah kembali ke rahmatullah dan ada jugak yang sedang struggling between life and death. Dari my beloved Nenek Ranggi hinggalah to Freezi dE Greb's dad. Semuanya masih segar di dalam ingatan iols. Di waktu-waktu beginilah iols akan terasa begitu kecil di sisiNya.


Masa uols semua sedang membaca entry nie, ada seseorang yang sedang sakit tenat di hospital. Dan orang ittew addinch lain addinch bukan ialah bonda Teddytalez. Since iols dah lama mengenali Teddytalez & his family maka iols mengambil kesempatan nie untuk mengucapkan salam takziah kepada Teddytalez sekeluarga. ( Takziah bukan untuk orang yang dah meninggal sajork occay malah untuk yang sedang sakit atau bersedih jugak boleh digunakan.)


Maka sama-samalah kita mendoakan agar bonda Teddytalez sentiasa sihat dan nan ado sebarang kejadian buruk akan berlaku kepadanya. And for Teddytalez diharap uols akan sentiasa bersabar dengan sebarang dugaan yang melanda. I know that uols can do it. Aja-aja fighting! Amin.



Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

2 comments:

Hilman Heall Zainal said...

takutkn,
betul2 buat kite rase hidup ni pendek je,

KaNdRyXx gLaMaZoNs said...

UiKs!
SaMa-SaMaLaH KiTa MeReNuNg KeMBalI KeLeMaHaN DiRi NiE.