Thursday, May 28, 2009

Ready Or Not... JaY Bee Here I Come!


Uiks! Great news! (Or maybe not so great for some of you but who cares ? As long pada iols great news cukuplah kann? Kann? ) I'll be back to Jay Bee this weekend. So secara addinch langsung ittew bermakna bahawa iols dapat celebrate my birthday with my family, my other half and my beloved friends in Jay Bee! Sangats gembira occay!


The second great news is Ash Mildner will be in Jay Bee as well. Adakah ittew bermakna iols akan sambut birthday dengan dia jugak? *Finger crossed* Maybe weols akan merayau sekitar Jay Bee bersama-sama or hit the local clubbing scene or maybe jugak iols hanya akan stay di rumah. Addinch confirm lagi.








Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

4 comments:

Nad.is.me. said...

Tak nak buat birthday party kah? Hehe.

KaNdRyXx gLaMaZoNs said...

UiKs!
BiRtHdaY PaRtY?
i'M ToO oLd FoR ThaT.
:P

shah_rule said...

xnk men tepung lagik ker??

KaNdRyXx gLaMaZoNs said...

UiKs!
BeRaNiKah?
KaLaU Nak MeRasa uOLs JaDiK JeMpUt-JeMpUt BaWaNg 4 TaHuN SeKaLi tRyLah.
*eViL gRiN*