Sunday, July 6, 2008

Jawapan Kepada Kuiz Teka-Teki

Uiks! Uols ingat lagi tak sikit masa dulu (atau secara jujurnya beberapa bulan lepas) iols ada post entry pasal kuiz teka-teki? Hurm... Mesti ada yang ingat-ingat lupa kann? Tak kurang jugak yang dah lupa terus sebab dah terlampau lama katanya! Untuk lihat entry ittew uols boleh klik kat sini, sini atau sini.

Dah tengok dah? So macam mana? Uols dah dapat jawapannya ke belum? Macam-macam speku yang iols dengar. Ada cakap yang iols akan reveal segala isi wardrobe iols (Hurm...That's a good idea!) Ada jugak yang speku iols buat garage sale sebab nak buat surgery. Isk. Macam-macam speku yang timbul.


Iols dengan penuh konfiden cucuk Botox sendiri.


So uols semua dah ready nak tahu apa jawapan kepada teka-teki yang iols bagi? Untuk terakhir kalinya cuba uols semua fikir baik-baik apakah kemungkinan persamaan diantara laptop dan juga wardrobe seperti yang dipaparkan.


laptop




wardrobe




Mungkinkah iols akan menjual semua harta khazanah iols sebab iols dah dinch ada duit? Mungkinkah iols akan buat DVD Kandryxx Terlampau yang menerangkan tentang posisi Sitting Elephant dan Growling Panda secara lebih terperinci? Oops! Matilamak dinch tahu statement siapa nie. Mungkinkah ku teman biasa... Oops! Telebih sudah...



Mungkinkah nie The Sitting Elephant?



Atau Cap Gajah Duduk?



Growling Panda?



Or Crawling Panda?



Dan jawapannya ialah... Drum rolls please...

Jeng jeng jeng!


















..........


































..........


































..........





























..........













Iols kembali selepas nie. Cheh! Matilah feeling-feeling live show kat TV kann? Actually jawapan sebenar kepada teka-teki ittew ialah job interview. Kenapa job interview? Cuba uols tengok balik pics yang iols post ittew betul-betul. Bukankah segala pakaian yang terdapat pada wardrobe iols ittew hanyalah kemeja? Ada tak uols nampak t-shirt? Nan ado kann? Iols lebih suka coordinate pakaian iols mengikut jenis baru nampak lebih teratur. So door yang nie just for shirts. Untuk t-shirt uols kena buka pintu yang lain pula. Laptop pula iols akan gunakan untuk membuat segala jenis resume dan surat permohonan jawatan. Betul tak?

Yes uols! Untuk beberapa entry selepas nie iols akan ceritakan pengalaman iols pergi menghadiri beberapa job interview. Tapi iols dinch reveal semua cuma for the 1st three interview sajork kott. Kalau nak post segala job interview yang iols dah pergi alamatnya blog iols nie akan berubah jadi jobstreetlah gamaknya sebab semua orang nak mintak tips menghadiri interview.


Bila bawa baby mesti orang nampak iols lebih bertanggungjawab



Bila dah lama dinch pergi job interview tiba-tiba iols rasa takutlah pulak. Terus kembang kuncup sajork puki iols menahan ketakutan kann? Masa nielah darah gemuruh iols akan menyerang. Gemuruh jiwa semangat membara... Oops! Tersalah channel pula. Hiks!

Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

No comments: