Tuesday, August 19, 2008

Syukur Alhamdulillah

Alhamdulillah syukur...

Uiks! Alhamdulillah.... Rasa bersyukur sangat ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia dan rahmatnya iols dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Setelah sekian lama iols berusaha, akhirnya segalanya membuahkan hasil.



Haa... Ittew dia mukadimah untuk entry iols pada hari nie. Amacam? Melerts tak? Terus iols feeling-feeling Datin Hajah Faridah kann? *Oops! Matilamak tercarut! Yok lari beramai-ramai. Lariiikkkkk!!!!!!!* So amacam? Uols dapat tak apa jawapan kepada entry nie? Kalau dinch dapat jugak sila teruskan membaca occay!




Hurm... Actually di hari yang penuh bersejarah nie iols ingin berkongsi kegembiraan iols. Harus sepanjang bulan Ogos nie iols gembira memanjang kann? So dengan segala sukacitanya iols ingin maklumkan bahawa iols ingin meletak jawatan iols secara sah. Setelah sekian lama iols memegang jawatan nie maka dengan sukarelanya iols mengundurkan diri untuk memberi laluan kepada orang lain. Maka selepas nie hidup iols akan totally berubah. Jawatan yang iols sandang selama nie dinch akan menghantui hidup iols lagi. Penat uols menanggung beban. So dengan secara sukarelanya iols akan melepaskan jawatan iols sebagai...








..........








..........











..........











..........











..........











..........











Jeng Jeng Jeng!!! Biar bagi suspen sikit. Hiks!











..........











..........











..........











Penganggur Bersiri!!!



Haa!!! Lega uols bila usaha iols dengan gigihnya pergi ke segala jenis temuduga akhirnya membuahkan hasil. Maka dengan nie iols dengan bangganya menggelarkan diri iols sebagai pemuda bercita-cita tinggi yang berkerjaya. Hiks! Harus feeling-feeling kann? Nama pon nak panjang-panjang.






Terima kasih Ya Allah atas segala limpahan rahmatMu...



So lepas nie iols dinch terhimpit dengan masalah kewangan lagi. Bolehlah iols tambak balik bukit yang puas iols tarah sepanjang 6 bulan lepas kann? Untung-untung dengan gaji baru nie bolehlah iols beli wardrobe baru untuk menempatkan segala khazanah iols yang baru kann? Oops! Matilamak belum-belum lagi dah verangans yang bukan-bukan. Hiks!



Tapi since iols dinch berada dalam bidang fesyen lagi, so iols rasa baik iols jangan membazir sangats. Baik iols merancang untuk jangka masa panjang pulak. Batul tak?




Iols pergi kerja dulu yer...



P/S: Iols akan jadik the most fashionable geek after this. Hiks!


Occaylah. Iols berangkat setia dulu. Chow Arrivederci!

No comments: